mdkslupsk.pl

  • 033_Slider.jpg
  • 021_Slider.jpg
  • 052_Slider.jpg
  • 032_Slider.jpg
  • 031_Slider.jpg
  • 008_Slider.jpg
  • 053_Slider.jpg
  • 024_Slider.jpg
  • 055_Slider.jpg
  • 064_Slider.jpg
  • 066_Slider.jpg
  • 005_Slider.jpg
  • 069_Slider.jpg
  • 016_Slider.jpg
  • 012_Slider.jpg
  • 042_Slider.jpg
  • 049_Slider.jpg
  • 025_Slider.jpg
  • 061_Slider.jpg
  • 009_Slider.jpg
  • 045_Slider.jpg
  • 046_Slider.jpg
  • 051_Slider.jpg
  • 039_Slider.jpg
  • 026_Slider.jpg
  • 057_Slider.jpg
  • 070_Slider.jpg
  • 006_Slider.jpg
  • 017_Slider.jpg
  • 014_Slider.jpg
  • 056_Slider.jpg
  • 035_Slider.jpg
  • 001_Slider.jpg
  • 050_Slider.jpg
  • 030_Slider.jpg
  • 044_Slider.jpg
  • 071_Slider.jpg
  • 002_Slider.jpg
  • 007_Slider.jpg
  • 060_Slider.jpg
  • 004_Slider.jpg
  • 003_Slider.jpg
  • 019_Slider.jpg
  • 023_Slider.jpg
  • 038_Slider.jpg
  • 015_Slider.jpg
  • 011_Slider.jpg
  • 037_Slider.jpg
  • 062_Slider.jpg
  • 028_Slider.jpg
  • 063_Slider.jpg
  • 041_Slider.jpg
  • 022_Slider.jpg
  • 036_Slider.jpg
  • 040_Slider.jpg
  • 065_Slider.jpg
  • 058_Slider.jpg
  • 013_Slider.jpg
  • 043_Slider.jpg
  • 010_Slider.jpg
  • 048_Slider.jpg
  • 034_Slider.jpg
  • 067_Slider.jpg
  • 029_Slider.jpg
  • 018_Slider.jpg
  • 059_Slider.jpg
  • 020_Slider.jpg
  • 047_Slider.jpg
  • 027_Slider.jpg
  • 054_Slider.jpg
  • 068_Slider.jpg

Artykuły

Previous Next
Zasady przebywania rodziców i osób obcych na terenie Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku Zasady przebywania rodziców i osób obcych na terenieMłodzieżowego Domu Kultury w Słupsku   Szanowni Rodzice! W trosce o bezpieczeństwo i wszechstronny rozwój...
Zajęcia sensoplastyczne Szanowni Państwo! Ze względu na chorobę nauczyciela zajęcia sensoplastyczne zostają zawieszone do 22 września 2024 r. O dalszych krokach będziemy informować.
Akty nadania stopnia nauczyciela mianowanego Na tydzień przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego 26 sierpnia 2024 roku w słupskim ratuszu w Pałacu Ślubów zorganizowano uroczystość wręczenia aktów nadania stopnia...
Zajęcia wakacyjne grupa V - zdjęcia Dzień tygodnia Opis Zdjęcia Poniedziałek19.08.2024 Wyjście do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego - miasteczko rowerowe, nauka gry w tenisa na kortach...
Zajęcia wakacyjne grupa IV - zdjęcia Dzień tygodnia Opis Zdjęcia Poniedziałek5.08.2024 Wyjazd do Swołowa- stolicy Pomorskiej Krainy w Kratę. Zwiedzanie Zagrody Albrechta, wystawa...
Zajęcia wakacyjne grupa III - zdjęcia Dzień tygodnia Opis Zdjęcia Poniedziałek8.07.2024 Wycieczka do Runowa - program "Integracja Ja i Ty". Wtorek9.07.2024 Wyjście do parku linowego...

"BARWY PIOSENKI" - regulamin

XII WOJEWÓDZKI KONKURS
PIOSENKI MŁODZIEŻOWEJ
„BARWY PIOSENKI"

Cele

1. Popularyzacja i upowszechnianie formy wokalnej wśród młodzieży.
2. Prezentacja osiągnięć artystycznych w dziedzinie wokalistyki wśród młodzieży.
3. Stworzenie możliwości współzawodnictwa artystycznego oraz zachęcenie do dalszego kształcenia muzycznego i doskonalenia warsztatu wokalnego.
4. Pobudzanie i rozwijanie uzdolnień muzycznych.
5. Aktywizacja pedagogów i uczniów.
6. Wymiana doświadczeń pedagogicznych oraz poszerzenie literatury wokalnej dla młodzieży.
7. Konfrontacje poszukiwań repertuarowych i wykonawczych.
8. Prezentacja utworów najbardziej wartościowych pod względem artystycznym i dydaktycznym.

Regulamin Konkursu

1. Konkurs kierowany jest do młodzieży kl. IV–VIII SP i szkół średnich.
2. Konkurs jest jednoetapowy.
3. W Konkursie mogą brać udział soliści i zespoły będące reprezentantami swoich szkół/ośrodków kultury.
4. Maksymalny skład zespołu wynosi 6 osób.
5. Każdą szkołę może reprezentować maksymalnie dwóch przedstawicieli.
6. Każdy instruktor w placówkach zajęć pozaszkolnych może zgłosić jednego wykonawcę. Placówki, zatrudniające tylko jednego instruktora muzyki mogą zgłosić dwóch reprezentantów.
7. Uczestnicy wykonują jeden utwór w języku polskim.
8. Wykonywany utwór nie może być prezentowany przez tę samą placówkę przez okres co najmniej trzech lat.
9. Każdy uczestnik wykonuje utwór przy użyciu mikrofonu.
10. Ustalona przez Organizatora kolejność przesłuchań nie podlega zmianom.
11. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie Karty Zgłoszenia wraz z podkładem muzycznym i klauzulą informacyjną (format mp3 – mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.04.2020 r.
12. Po zakończonym Konkursie dostarczone do Organizatora podkłady muzyczne zostaną usunięte.
13. Konkurs odbędzie się 25.04.2020 o godz. 10.00 w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku.
14. Dopuszczalna forma akompaniamentu: własny lub półplayback.
15. Organizator nie zapewnia akompaniamentu.
16. Wykonawcy będą oceniani w kategoriach wiekowych (SP i szkoły średnie) oraz wykonawczych (solista i zespół).
17. Wyróżnieni wykonawcy w obu kategoriach otrzymują dyplomy za zdobycie I, II, III miejsca, dyplomy – wyróżnienia oraz drobne upominki.
18. W przypadku zbyt małej ilości uczestników wykonawcy oceniani będą bez podziału na grupy wiekowe.
19. Udział w Konkursie jest jednoznaczny z pełną akceptacją regulaminu.

Jury

1. Jury i jego przewodniczącego powołuje organizator.
2. Zadaniem Jury jest przesłuchanie i ocena występów artystycznych.
3. Jury dokonuje oceny zgodnie z Kartą Oceny.
4. Ocena występu podmiotu artystycznego jest sumą ocen jurorów.
5. Obrady Jury są tajne.
6. Decyzje Jury są ostateczne i nieodwołalne.

Koordynator Konkursu - mgr Bogusława Plebanek

Pobierz:

dyskietkaRegulamin konkursu, karta zgłoszenia, klauzula informacyjna (PDF)

Ogłoszenia

Z ostatniej chwili

Previous Next
Zajęcia sensoplastyczne Zajęcia sensoplastyczne rozpoczną się 23 września 2024 roku. Rodzice uczestników tych zajęć zostaną o szczegółach poinformowani telefonicznie (sms).
Ankieta Zwracamy się z prośbą do młodzieży o wypełnienie ankiety, która pomoże nam w przygotowaniu oferty zajęć pozaszkolnych na nowy rok szkolny. Ankieta jest dostępna po kliknięciu na poniższy baner.